donderdag 10 november 2011

Lezing: Hoe maak je een groot café-interieur

Op 20 november om 14.30 uur is het de beurt aan Joost Doornik om zijn werk toe te lichten bij Breeland recreatie tijdens een High tea.

  Zo heb ik door de jaren heen een methode ontwikkeld om zonder foto's of andere picturale hulpmiddelen grote café-interieurs te schilderen op mijn atelier die soms de indruk kunnen wekken dat ze op locatie geschilderd zijn. Ik zal aan de hand van voorbeelden zoals tekeningen, aquarellen en schilderijen tijdens de lezing een kijkje geven in de mijn schilder keuken.

Belangstellenden kunnen zich d.m.v bovenstaande link van Breeland recreatie opgeven of een mailtje sturen naar info@breelandrecreatie.nl
De lezing duurt ongeveer een drie kwartier en er is ruimschoots de tijd om vragen te stellen en van gedachte te wisselen over mijn werk en misschien wel de kunst in het bijzonder.



 En dit was het resultaat  van de werving door Breeland. Een volle zaal! Gelukkig heb ik al een paar jaar les ervaring en weet al een beetje hoe je een groep mensen moet toespreken. Het werd een leuke en leerzame middag en is zeker voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten