donderdag 10 mei 2012

Tweede bloemen kraam in Reillanne

Er was weer een klein marktje in Reilllanne met nu een andere bloemen kraam. Blijft leuk maar was wel wat aan de late kant. Had gisteren lang door geschilderd dus vandaag een trage start. Het was sinds mijn komst voor het eerst een warme dag en ik zat dan ook midden in de zon. De Shellsol houdt zich goed en het was amper verdampt in het potje. Met terpentine moet je met dit warme weer om de haverklap een nieuwe fles halen.





In de namiddag ben ik richting Manosque gereden want ik had eerder vanuit de auto een aansprekend uitzicht gespot, uitkijkend over de Vallon. Op de de camping kwam ik later een Fransman tegen die helemaal enthousiast werd want hij woonde erachter. En de boerderij heette l' Estrident.

L' Estriden'  46x35 cm oliverf op doek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten